30 maart - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Bram Verhallen - WaarBenJij.nu 30 maart - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Bram Verhallen - WaarBenJij.nu

30 maart

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

05 April 2008 | Malawi, Lilongwe

Ik word niet heel vroeg wakker, het is gister immers half 3 geworden. Wanneer ik uit bed kom zijn er al verscheidene mensen op. Het is gister nogal leuk geweest hoor ik van iedereen. Ook zijn er wat ziek geworden. Wat? Het zijn nog vrouwen ook nog… Mieke is ziek geworden en heeft gevomeerd gisteravond. Ook Leonie heeft overgegeven. Bijna iedereen is gaar dus vandaag zal er wel niet veel ondernomen worden. Wel heeft Babs patatos gehaald op de markt die we opeten als we op de kamer van de dames wat zitten te praten. Het was vandaag het plan om naar het zwembad te gaan. Veel haken er af en uiteindelijk gaat er niemand. Iedereen gaat in de tuin liggen zonnen. Ik heb vrijdag al de hele dag in de zon gezeten en ben toen een beetje verbrand. Als ik nu in de zon ga zitten verbrand ik zeker weer dus ik blijf maar uit de zon vandaag. Nieuwe muziek op mijn mp3 speler zetten kan ik best doen. Helaas lukt het niet zogoed als gepland. Het is een IPOD dus vandaar! Apple heeft me nog niet veel goeds gebracht helaas. Nu ben ik al mijn muziek kwijt die op mijn Ipod stond. Ook lukt het me niet er nieuwe muziek op te zetten. Nice! Nu heb ik dus geen muziek meer. Dankjewel Apple! Alle andere mp3 spelers die ik gehad heb deden het wel gewoon. De hele middag spendeer ik aan het fixen van mijn muziekspeler maar zonder enig succes. Ondertussen hebben de andere de BBQ al gefixed en gaan we eten. Na het eten valt de stoom al vrij snel uit. Ik ga maar wat muziek luisteren via de laptop van Tom. Dan maar een laptop als mp3 speler gebruiken hè. Gedurende de avond wordt al het bier opgedronken. Heel veel was het niet meer maar het is er wel gezelliger op geworden. De dames zijn al naar bed dus we kunnen een hoop lol maken. Om half 11 gaan we met een hoop herrie naar bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malawi, Lilongwe

Bram

Afstudeerstage naar Malawi om daar 3 maanden lang ontwikkelingswerk doen. We gaan pompen bouwen.

Actief sinds 05 Maart 2008
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 34456

Voorgaande reizen:

03 Maart 2008 - 11 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: