19 april - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Bram Verhallen - WaarBenJij.nu 19 april - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Bram Verhallen - WaarBenJij.nu

19 april

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

29 April 2008 | Malawi, Lilongwe

Een geluid wat onder mijn kussen vandaan komt wekt me, Wat is dat nou weer? Ja, mijn telefoon dat had ik kunnen bedenken. Maar wie belt me nu om 7 uur in de morgen op een zaterdag. Het is Billy. Ey, Yo.. You wanna go to the gym with me? Uhhhm nou nee eigenlijk niet. Ik lig pas 5 uur in bed en als ik eerlijk ben voel ik het bier van gisteravond nog meer dan hangen. Tijd om verder te slapen als je het mij vraagt! Pas tegen 10 uur word ik weer wakker. De rest is al lang op en druk bezig met wat ze dan ook aan het doen zijn. Ik neem een douche, poets mijn tanden en maak me klaar om te gaan. Enkele van de jongens zijn al weg. Tom en Tjerk gaan met mij mee. Of eigenlijk ga ik met hun mee want ze staan op me te wachten. Eerst naar Alibaba want we hebben honger! Daarna naar het internetcafé om onze wekelijkse update te doen. Op MSN zijn er niet heel veel mensen die achter hun computer zitten. Echt westers, gewoon je computer aan laten staan als je er niet achter zit! Dat zijn dingen die nu ineens veel meer opvallen dan van te voren. Meteen denk ik aan Paps. Die zegt dat iedere keer weer. Misschien is hij stiekem wel een afrikaan… Heh. Len is wel aanwezig. Hij stuurt me een email met foto’s van zijn wagen. Lache ding is het. Daarmee gaan we dus op vakantie van de zomer. Europa tour! Klinkt goed! Iedereen is weer klaar met computeren dus gaan we naar de Shoprite. Tjerk is ondertussen alweer weg dus Tom en ik zijn over. Matthieu is later binnen gekomen maar tegelijkertijd met ons klaar dus besluit hij met ons mee te gaan. Op naar de Shoprite dan maar. Daar kom ik op het idee om soep te gaan kopen. Andere hebben ook soep voor zichzelf gekocht dus dan kan ik dat natuurlijk ook. De laatste tijd geniet ik behoorlijk van soep eigenlijk. Dan maar meteen alle smaken inslaan. Direct erna gaan we naar huis. De dames zijn aan de beurt om te koken en ze maken rijst met een saus die behoorlijk goed te pruimen is als je het mij vraagt. Er zijn meerdere mensen positief tijdens het eten dus dit zullen we nog wel vaker te eten krijgen. Na het eten ga ik nog even op bed liggen want echt goed heb ik niet geslapen vannacht. Dat bellen vroeg in de morgen zouden ze af moeten schaffen. Gekke afrikanen ook! Rond een uur of 9 ga ik nog even langs de bar om wat colatjes te drinken. Uiteraard kom ik daar alle bekende weer tegen. Eerst Geoffrey en daarna 50 cent A.K.A. Billy. Morgen gaan we wel fitnessen! Deal. Nu eerst naar bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malawi, Lilongwe

Bram

Afstudeerstage naar Malawi om daar 3 maanden lang ontwikkelingswerk doen. We gaan pompen bouwen.

Actief sinds 05 Maart 2008
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 34468

Voorgaande reizen:

03 Maart 2008 - 11 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: