In Malawi - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Bram Verhallen - WaarBenJij.nu In Malawi - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Bram Verhallen - WaarBenJij.nu

In Malawi

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

06 Maart 2008 | Malawi, Lilongwe

Nou. we zijn overduidelijk aangekomen in Malawi. dik lijpe shit hierzo... het is op sommige plaatsen echt nog erger dan dat je op tv ziet. mensen die echt echt echt HONGER hebben en super dun zijn etc.
Daarentegen ook veel mensen die wel een hoop hebben en in redelijke auto rijden etc. heel raar. nu zitten we in het hoofdkantoor van ACEM waar we voor het eerst op internet kunnen. super relax! alleen het is wel inbel verbinding hehehe dus echt snel is het niet.. hopelijk kunnen we vaker naar het internet cafe.. daar hebben ze wel een USB aansluiting... hier dus NIET! vandaar dat ik er ook geen fotos op kan zetten..
anyways.. volgende update komt er meer. laterzzzz en veerle danku danku voor het aanmaken.. ik hou van je!