20 maart - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Bram Verhallen - WaarBenJij.nu 20 maart - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Bram Verhallen - WaarBenJij.nu

20 maart

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

20 Maart 2008 | Malawi, Lilongwe

Niets op de planning vandaag. Toch wordt ik al om 8 uur wakker. Er zijn blijkbaar al meerdere mensen wakker, ik hoor ze namelijk in de huiskamer. Wanneer ik opsta zijn naar mijn verbazing alle mensen al op. Behalve het pompteam dan hehe. Ook het weer is mooi vandaag, dat scheelt weer want de afgelopen dagen heeft het genoeg geregend. Aan de ontbijttafel hebben we het nog een beetje over het weekend. We gaan dit weekend een trip maken naar Monkey bay. Vrijdag vertrekken we en maandag komen we pas weer terug. Dit wordt onze eerste echte vakantie. Weer zijn er enkele worms aan het spelen, het blijft leuk! Nu typ ik mijn dagboek want we gaan zo meteen weer naar het internetcafé. Ik zoek nog wat foto’s uit die ik graag met de andere wil delen. Met wat jongens vertrekken we naar Oldtown. Enkele andere van onze groep zijn daar al en we komen ze tegen wanneer we over de markt lopen. We vertellen ze dat we op weg zijn naar het internetcafé en dat we ze daarna meeten bij Alibaba. Ongeveer een uurtje op internet hebben we de tijd om onze dingen te doen. Halverwege komt Veer online op MSN dus we kunnen nog eventjes praten. Iedereen is weer klaar dus we besluiten naar Alibaba te lopen. Ondertussen is er al voor ons besteld want de andere jongens zitten er al. Iedereen pakt een stoel en begint te snaaien. Ons eten staat al klaar, wat een luxe. Chips & chicken stond voor mijn neus… lekkerrrrr.. We zijn klaar en lopen nog even langs de supermarkt. We kopen wat eten voor vanavond en gaan daarna naar huis. Sommige van de groep blijven in de stad want zij zullen vanavond naar een concert gaan. Wanneer we thuis aankomen chillen we nog wat en beginnen we aan het eten. Slechts de helft van de groep zal aanwezig zijn bij het eten vanwege dat concert, lekker rustig dus. In de avond speel ik nog wat spelletjes op de computer en maak me klaar voor de trip van. komende 4 dagen. Dat zal wel leuk worden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malawi, Lilongwe

Bram

Afstudeerstage naar Malawi om daar 3 maanden lang ontwikkelingswerk doen. We gaan pompen bouwen.

Actief sinds 05 Maart 2008
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 34518

Voorgaande reizen:

03 Maart 2008 - 11 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: