3 maart - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Bram Verhallen - WaarBenJij.nu 3 maart - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Bram Verhallen - WaarBenJij.nu

3 maart

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

07 Maart 2008 | Malawi, Lilongwe

3-4
Met mama, papa en lieve Veerle op weg naar Schiphol. Daphne was ook nog onderweg om afscheid te nemen en Veerle mee naar huis te nemen. Voor vertrek hebben we eerst nog met de families, kennissen etc. iets gegeten en gedronken op schiphol waarnaar we vervolgens naar de douane poorten liepen. Daar is afscheid genomen voor de komende 3 en halve maand.
Ik moet zeggen dat het me behoorlijk zwaar viel. Toen ik mijn ouders, Veerle en Daphne zag staan en wist dat ik ze zo lang niet meer zou zien werd het toch wel moeilijk. Gelukkig is het allemaal goed gegaan maar ik denk dat het eenieder achteraf niet helemaal lekker zat.
Toen we eenmaal door douane heen waren en het afscheid geschied was voelde ik me behoorlijk kut eigenlijk. Tegelijkertijd was het avontuur begonnen.
De vlucht naar Londen verliep zoals gewoonlijk. Korte vlucht en ongeveer de zelfde tijd landen als dat je vertrek.. wat raar.. hehe… 3 uur wachten in Londen en gegeten bij giraffe waar we alle 3 een mega lekker stuk kippenborst hadden met lekkere frietjes en bbq saus.
21:05: We zaten in het vliegtuig voor vertrek! De 11 uur lange vlucht zat eraan te komen. Eerst werden we voorzien van wat drinken en een maaltijd. Vervolgens rond een uur of 11
( voor ons gevoel dus 12 uur ) hebben we onze slaappillen ingenomen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malawi, Lilongwe

Bram

Afstudeerstage naar Malawi om daar 3 maanden lang ontwikkelingswerk doen. We gaan pompen bouwen.

Actief sinds 05 Maart 2008
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 34474

Voorgaande reizen:

03 Maart 2008 - 11 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: