Tussendoor - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Bram Verhallen - WaarBenJij.nu Tussendoor - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Bram Verhallen - WaarBenJij.nu

Tussendoor

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

25 April 2008 | Malawi, Lilongwe

Alles gaat nogsteeds goed hier in Afrika!
Het project begint eindelijk op te schieten, en niet zoon beetje ook niet!
Het pompmechanisme is zogoed als af!
Volgende week verwachten we dat de put klaar zal zijn en dan kunnen we beginnen met plaatsen.
Ook zijn we al aan de handleiding begonnen dat gaat beter dan ik had durven hopen. Morgen gaan we waarscheinljik naar het meer, even een weekendje chillen want de jongens gaan over anderhalve week alweer weg. Laatste weekendje weg dus.
Volgende week hoop ik weer verder te updaten, mijn spullen stonden nu op een computer die even niet aanwezig was. Helaas!

Ik begin iedereen in Nederland steeds meer te missen, vooral Veerle natuurlijk!

• 28 April 2008 - 06:27

Ingrid:

Hoi Bram,

Heb wel gehoord dat jullie weer een superweekend hebben gehad. Tom heel lang aan de tel. gehad. De bergen , de apen, bavianen, en de taxi-fietsen (mensen die zich het laplazerus fietsen om jullie zoveel kilometer te verplaatsen) Moet voor jou als fietser wel een heel rare ervaring zijn. Nu van de week weer aan de pomp werken. Hoop dat hij af komt deze week. Maar hoorde wel dat jullie ook een korte werkweek hebben dus....
    En dan nog een verhuizing misschien...weer wennen op een nieuwe stek...niet echt leuk.
    En wat zal het stil zijn als de andere jongens vertrekken!Wel weer nieuwe, maar ja, dan zit jullie eind er ook aan te komen. De grootste helft zit er op en dan gaat het echt hard, let maar op!!

Nou, nog veel pompsucces (ben benieuwd naar de foto`s van het eindresultaat!!)

Groetjes, Ingrid